بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به زیارت قبور شهدا رفتند

گواهیان گفت: جمعی از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس را زیارت کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رشادت ها و دلیرمردی های جوانان این مرز و بوم در طول دوران درخشان دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و باید آن را پاس داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: تبیین این دلیرمردی ها به نسل جدید، لازمه امروز کشور است که کانون های مساجد نقش بی بدیلی در این زمینه دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» فعالیت های متعدد و متنوعی در زمینه گسترش و ترویج فرهنگ شهید و شهادت انجام داده است، عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده شهدا، شب های خاطره، تولید مستند از شهدا، بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و... از جمله این برنامه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اقدام جدید نوجوانان مسجدی در زیارت قبور شهدای دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در این برنامه 20 نفر از نوجوانان مسجدی با حضور در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم گفت: بچه های مسجد در این برنامه، با قرائت فاتحه به روح پرفتوح شهیدان، مزار مطهر آنها را غبارروبی و شستشو کردند.

 

وی در پایان اظهار کرد: بچه های مسجد همچنین در ادامه با حضور بر مزار آیت الله آیت اللهی امام جمعه فقید شهرستان جهرم، یاد و خاطره این عالم وارسته و ربانی را گرامی داشته و با قرائت فاتحه به روح پرفتوحش ادای احترام کردند.

کد خبر 1185642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha