مردم روستای سنجد از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

مدیر اداره مخابرات شیروان گفت: مردم روستای سنجد از اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند.

«ابراهیم کاظم زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به ارتقای اینترنت همراه اول در روستای سنجد اظهارکرد: با این طرح عمرانی، هزار و 130 نفر از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

 

مدیر اداره مخابرات شیروان عنوان کرد: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی و برخورداری مردم روستایی از اینترنت پرسرعت موبایل، با اجرای فیبر uso سایت 3G همراه اول در روستای سنجد ازتوابع شیروان به بهره برداری رسید.

 

کاظم زاده خاطرنشان کرد: همچنین با هدف توسعه متوازن زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در سطح استان و ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به مشترکین، تجهیزات جدید تکنولوژی 3G  همراه اول مخابرات بر روی سایت تلفن همراه اول در روستای سنجد از توابع بخش قوشخانه  شهرستان شیروان، نصب و راه اندازی شد.

 

وی افزود: بانصب و راه اندازی تکنولوژی جدید سایت تلفن همراه که از محل اعتبارات طرح ملی Uso بوده، جمعیتی بالغ بر هزار و 130 نفر در روستای فوق از امکانات اینترنت پرسرعت تلفن همراه برخوردار شده اند و دیگر مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

 

وی گفت: پوشش کنونی اینترنت در نواحی روستایی این شهرستان بیش از ۶۰ درصد و پوشش شبکه همراه روستایی بیش از ۷۰ درصد است.

 

کاظم زاده اضافه کرد: مجموع مشترکان تلفن ثابت و همراه این شهرستان ۲۱۹ هزار و ۳۲۵ مورد و ضریب نفوذ تلفن ۱۵۰ درصد است.

 

مدیر اداره مخابرات شیروان گفت: هم اینک شمار روستاهای برخوردار از ارتباط مخابراتی در شیروان به ۱۴۵ روستا رسیده و تاکنون ۲۹ دفتر (آی. سی. تی) در نقاط روستایی این شهرستان راه اندازی شده است.
 

 

کد خبر 1185661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha