«رزم سلامتی» در آران و بیدگل منتشر شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از انتشار کتاب «رزم سلامتی» در حوزه تجارب جهادی در دوران شیوع کرونا به قلم مبلّغ دینی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، کتاب «رزم سلامتی» به قلم استاد حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) و مبلّغ دینی آران و بیدگل حجت الاسلام «محمد تازه مرد» چاپ و وارد بازار نشر شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این کتاب از سوی انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی در ۱۰۲ صفحه و در شمارگان یک هزار جلد منتشر شده و حاصل مشاهده عینی نویسنده است که تجربه هایی را شامل می شود که در فضای کرونایی شهرستان آران و بیدگل به دست آمده است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: کتاب رزم سلامتی اثری است در حوزه تجارب جهادی و گروه های داوطلب امدادی که در دوران کرونا به داد بیماران، خانواده ها و کادر درمان رسیدند.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: در این کتاب ۲۴ تجربه از نویسنده نگاشته شده است و در پایان هر تجربه، پیام های تجربه بر اساس آیات و روایات بیان شده است.

مجیدی تبار افزود: ویژگی این کتاب در آن است که در دو بخش درون و برون بیمارستانی، تدوین شده و در بخش درون بیمارستانی تجربه های عاطفی، اخلاقی، اعتقادی، درمانی و حتی پزشکی را همراه با پیام هر تجربه به مخاطب ارائه و در بخش بیرون بیمارستانی وقایعی چون نماز میت، تدفین، تشییع، مراسم و خیرات اموات را قبل و حین شیوع کرونا با هم مقایسه و گزارش کرده است.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: نویسنده با گردآوری و تدوین این تجربه ها که مستندی از دوران شیوع کروناست، برشی از تاریخ را ماندگار کرده است که آیندگان شاید در تصور چند و چون وقوع آن شگفت زده شوند.



حجت الاسلام مجیدی تبار خاطر نشان کرد: کتاب رزم سلامتی در واقع  گامی است پرشتاب در راستای تربیت عالمانه نسل جدید که باید آینده ساز کشور باشند.

خبرنگار: روح اله باقری 

کد خبر 1185682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha