اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مرکزی

محمدی با اشاره به اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مرکزی گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت های مردمی همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

«حسین محمدی» با اشاره به اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این پویش به مناسبت دهه کرامت، میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و ترویج فرهنگ متعالی رضوی و فاطمی در استان در حال اجرا است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: این طرح در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی «آجر به آجر» و با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی در عرصه مدرسه‌سازی در این استان آغاز شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی «آجر به آجر»در مدت ۲ سال اجرا شده است، بیان کرد: منابع مالی جمع آوری شده در این طرح، به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور شده است.

 

وی به چگونگی مشارکت در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: نیک اندیشان و خیران می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اضافه کرد: امید است بتوانیم در استان مرکزی با همدلی و همراهی مردم خیر و نودعدوست، بیش از دیگر مناطق در این پویش مشارکت داشته باشیم.

کد خبر 1185683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha