فراخوان مسابقه عکاسی تبیین دستاوردها و خدمت رسانی جهادکشاورزی به روستاها و عشایر اعلام شد

ابوالحسن پیرنیا گفت: فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع دستاوردها و خدمت رسانی جهاد به روستاها و عشایر در هفته جهاد کشاورزی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «ابوالحسن پیرنیا»، گفت: فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع تبیین دستاوردها و خدمت رسانی جهاد به روستاها و عشایر اعلام شد.

 

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ابراز کرد: خدمات جهاد کشاورزی به عشایر و روستاییان در جهت حمایت از تولیدات بخش کشاورزی موضوعی بسیار حائز اهمیت است و نتیجه این خدمات، تامین امنیت غذایی را رقم می زند.

 

وی افزود: در این راستا و به منظور معرفی خدمات جهاد کشاورزی، این مسابقه در هفته جهاد کشاورزی اجرا می شود تا علاقمندان با ارسال عکس‌های خود از موضوعاتی همچون تبیین دستاوردها و خدمت رسانی جهاد کشاورزی به روستاها و عشایر و همچنین پتانسیل های بخش کشاورزی جنوب در این مسابقه شرکت کنند.

 

پیرنیا اظهار کرد: از آثار برتری که به مرحله نهایی این مسابقه راه یابند با اهدای جوایز نقدی تجلیل می شود.

 

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: به نفر اول مبلغ 20 میلیون ریال نفر دوم 10 میلیون ریال و نفر سوم 5 میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: فرصت شرکت در مسابقه عکاسی از 27 خرداد ماه تا 10 تیرماه ماه 1401 است.

 

پیرنیا خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را همراه با مکان ثبت اثر و نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آدرس ایمیل sjkjonub1379@gmail.com 

ارسال کنند.

 

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در خاتمه با بیان این مطلب که این مسابقه از سوی سازمان جهاد کشاورزی جنوب برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 43260013-034 تماس بگیرند.

کد خبر 1185685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha