نگاه طنز مجموعه تلویزیونی معمولیا  به موفقیت‌های دوران نوجوانی

بخش های متنوع برنامه معمولیا عبارتند از کارشناس موفقیت آشپزی،مشاور تحصیلی،مسابقه معمولیا وزنه برداری،آرایشگاه مردانه،سخنرانی انگیزشی و.. که همگی پارودی و شوخی با این موقعیت ها می‌باشد و برنامه معمولیا پارودی برنامه‌های روتین خانواده تلویزیون می‌باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مجموعه تلویزیونی معمولیا با نگاهی طنز به موفقیت در دوران نوجوانی به شوخی با موضوعات پیرامون توسعه فردی می‌پردازد.

در همین راستا با هادى خضاب مجری برنامه گفت‌وگو کوتاهی داشتیم.

آقای خضاب از فضای برنامه برامون بگید؟

برنامه كاملأ فضاى طنز دارد و از بازيگران بسيار با استعدادى استفاده كرديم كه واقعا اجرا در مقابل‌شون همراه با اتفاقات خنده دار زیادی بود، خيلى از صحنه ها كه كاملا خنده روى صورت من نقش می‌بست اما در موقعیت‌هایی واقعا غيرقابل كنترل بود و نمی‌توانستم به خاطر خنده ى زياد ادامه بدهم و مجبور به قطع برنامه مى‌شديم.

چرا نام «معموليا» برای این برنامه انتخاب شد؟

ما در محتواى برنامه كاملا به اين مي‌پردازيم كه هركسى به موفقيت رسيده لزومأ يک انسان خاص با ويژگى‌هاى خاص نبوده غالبأ انسان هاى معمولى و با تلاش و پشت كار بالا توانستند به موفقيت لبخند بزنند.

اجرای شما به سبک دانای کل ما رو یاد کاراکترهایی که سیامک انصاری بازی می‌کرد می‌ا‌ندازه و شما خیلی خوب از پس این کار براومدید و چطوری به این تعامل خوب با بازیگر های معمولیا رسیدید؟

اين كار همانطور كه اشاره كردم كاره سختى بود و فكر كنم چند سالى كه تئاتر كار كردم خيلى به من در اجراى اين برنامه كمک كرد و اميدوارم بينندگان ما هم نظر شمارو داشته باشند.

بازخورد مخاطبانِ برنامه که نشان‌دهنده استقبال مخاطبین به ویژه نوجوانان است، اما در مورد سبک اجرای برنامه‌ با این شکل خلاقانه توضیحی بدهید؟

در اينجا باید گفت كه در مورد ايده ها و ساخت اين برنامه خلاقيت و كاربلدى تهييه كننده و كارگردان برنامه احسان حسينى كاملا مشهودِ است و بدون شک تلويزيون ما به چنين جوانان كار بلدی بسيار نياز دارد.

و کلامِ آخرِ شما با معموليا؟

با معموليا به موفقيت لبخند بزنید.

کد خبر 1185694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha