ثبت نام چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم تا ۱۰ تیرماه جاری تمدید شد

حجت الاسلام صالحی،گفت: مهلت ثبت نام چهل و پنجمین دوره ازمسابقات قرآن کریم در رشته‌های معارفی؛ تفسیر قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه تا ١٠ تیرماه جاری تمدید شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبشتان در کرمانشاه با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی ، گفت :با توجه به اینکه  ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه امسال ادامه  داشت بنا به استقبال شرکت کنندگان ثبت نام این مسابقات تمدید شد.

 

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در رشته های آوایی؛حفظ، قرائت،ترتیل،اذان،دعاخوانی و مدیحه‌سرایی تا ٣٠ خرداد ماه جاری تمدید شده است،افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به صورت منطقه‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و سپس بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: نحوه برگزاری مسابقات در رشته‌های؛ اذان، دعاخوانی و همسرایی، همزمان با مسابقات استانی به صورت ضبطی بوده و به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای داوری ارسال می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه مسابقات معارفی نیز، ١٢ مردادماه سال جاری به صورت برخط برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از سراسر استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کردند.

 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،گفت:علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های موردنظر ثبت نام کنند.


 

کد خبر 1185720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha