برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی تابستانه در انزلی

موسسات فرهنگی و هنری انزلی با فروکش کردن کرونا در گیلان اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی در ایام تابستان می کنند که از آن جمله می توان به کلاس های ساخت عروسک و کارگاه تئاتر ایده تا اجرا اشاره کرد.

«محمد بت دوار» امروز (سه‌شنبه، 24 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی به برگزاری 2 کارگاه ساخت عروسک ماریونت و تئاتر ایده تا اجرا اشاره کرد و گفت: مربی این کلاس‌ها حسین زینالی متولد انزلی و از اساتید دانشگاه تهران و اصفهان است که از سطح دانش و تجربه بالایی برخوردار است.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری گیل تی تی زمان برگزاری این کلاس‌ها را عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه ماه‌های تیر و مرداد اعلام کرد و اظهار داشت: در این کلاس‌ها طراحی و ساخت ماریونت ( عروسک نخی)، طراحی کاراکتر، طراحی عروسک، تبدیل طرح به حجم، طراحی و ساخت بدن عروسک _نخی ( شامل ساخت قطعات و مفصل بندی)، ساخت پسایی و نخ کشی عروسک آموزش داده می شود.

 

وی هدف نهایی این موسسه را بالا بردن سطح علم و دانش هنرجویان و علاقه مندان عروسکسازی و تئاتر دانست و یاد آور شد: این کلاس کمک زیادی به فراگیری به هنرجویان خواهد کرد و امیدواریم در انتها استعدادهای بسیاری در این شهرستان شناسایی و شکوفا شوند.

 

حسین زینالی دارای دکترای مطالعات تئاتری از دانشگاه آلکالا مادرید، فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و لیسانس نمایش – گرایش نمایش عروسکی از دانشگاه سوره تهران است.

کد خبر 1185723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha