خدمت پستی در دوران کرونا قابل تقدیر است

ناظری با بیان اینکه در دوران کرونا هیچ خللی در ارائه خدمات پستی به وجود نیامده بود، افزود: خدمت رسانی کارکنان پست در دوران کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ناظری» امروز(24 خرداد) در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به خدمات گسترده پستی در سال های اخیر و در پی شیوع بیماری کرونا، افزود: سرویس تجارت الکترونیک فرصتی مناسب برای مردم جهت تامین مایحتاج اولیه زندگی در طول ایام کرونا بود.

 

مدیر کل پست لرستان افزود: در طول این ایام بعلت محدودیت هایی که در زمینه تردد وجود داشت استفاده از بسترها و خدمات پستی به نحو چشم گیری افزایش پیدا کرد بطوریکه تغییرات اساسی در نوع سرویس بصورت امانت و بسته پستی بوجود آمد .

 

وی خدمت رسانی به مردم از طریق خدمات پستی  در طول ایام کرونا را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: چون خدمات پستی در زمره خدمات مورد نیاز و گروه اول در نظر گرفته شده بود کارکنان پست بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی در محل کار حاضر شده و به خدمات رسانی به مردم مشغول بودند بطوریکه هیچ خللی در ارائه خدمات پستی بوجود نیامد .

 

ناظری پروژه جی نف را برنامه ای مناسب در جهت رفع مشکلات مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان که خدمتشان مکان محور می باشد، دانست.

 

مدیر کل پست لرستان  با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری "سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین "  عنوان نمود،: زیر ساخت ها و بسترهای مناسب پست میتواند در راستای تحقق شعار سال نقش آفرین باشد ، بطوریکه تولید کنندگان کالا وخدمات براحتی خواهند توانست محصولات وتولیدات خود را جهت عرضه و فروش در بسترهای پستی به نمایش بگذارنند.

 

در پایان جهت تقویت همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و اداره پست لرستان تاکید شد.

کد خبر 1185752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha