ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری از تشکیل قرارگاه تا توزیع جهیزیه

خدادادی از تشکیل قرارگاه ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری در راستای تحقق منویات رهبری به همت کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بابل در آستانه مقدس امام زاده قاسم(ع) خبر داد.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) اظهار کرد:این خادمیاران به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و در طول سال نسبت به رفع آلام نیازمندان به خط هستند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بابل گفت: خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده در راستای پویش حمایت از فرزند آوری و ازدواج آسان در دهه کرامت به زوج‎ های جوان شهرستان بابل جوایزی اهدا کردند.


وی با بیان اینکه خادمیاران کانون رضوی بانوان و خانواده همزمان با ولادت با سعادت امام مهربانی ها جشن میلاد را با نوعروسان برگزار کردند، افزود: همزمان در ۱۱ذی القعده سالروز ولادت امام رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی کانون بانوان وخانواده اولین قرارگاه ازدواج آسان و فرزند آوری در شبستان امام زاده قاسم( ع) بابل تشکیل شد.

خدادادی با بیان اینکه موضوع ازدواج و پیری جمعیت یکی از مسائل مهم در جامعه است که بعنوان یک بحران در کشور مطرح است، گفت: لازم است برای رفع مسائل و مشکلات ازدواج و تشکیل خانواده چاره اندیشی فوری کرد.

 

وی خاطرنشان شد: آموزش مشاوره ازدواج آسان و تامین جهیزیه و ترویج ساده زیستی و بازگشت به سنت های قدیمی می تواند یکی از راهکارهای حل مشکلات موجود در بحث ازدواج جوانان و فرزند آوری باشد.

 

خدادادی یادآورشد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف «ازدواج جوانان و راه های تسهیل آن» و همچنین داشتن فرزند نیکو را دائما گوشزد می‌ فرماید که مسئله جمعیت را جدی بگیرید! جمعیت جوان کشور در حال کاهش است. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزند آوری متناسب با جامعه نیازمند فرهنگ سازی از سوی دستگاه های متولی است.

 

خدادادی گفت: همچنین در ادامه جشن ولادت امام رضا(ع) در امامزاده قاسم (ع) بابل خادمیاران رضوی کانون بانوان وخانواده با هدف رفع موانع ازدواج و گسترش احسان و نیکوکاری به ۸ نوعروس که در دهه کرامت پیوند آسمانی بسته شد به قید قرعه هدایای متبرک آستان قدس رضوی به همراه چادر سفید و قرآن اهدا کردند.

وی یادآورشد: همچنین به همت خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده یک سری جهیزیه عروس شامل ( پنگه، ظروف آشپزخانه، اتو برقی، جاروبرقی، دستگاه هم زن، چای ساز و قوری و غیره ) به مبلغ ۱۱ میلیون تومان به زوج بابلی اهدا شد که در چنین روز مبارکی زیر سایه پرچم امام مهربانی ها زندگی مشترک خود را آغاز کند.

کد خبر 1185770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha