اجرای ۷ پروژه کاربردی با اعتبار ۴ میلیارد در سال ۱۴۰۱ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

حمداللهی با تاکید بر بکارگیری پروژه های کاربردی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اجرای ۷ پروژه کاربردی با اعتبار ۴ میلیارد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

آصف حمداللهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد آموزش و پژوهش در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از جهت آموزش و پژوهش باید بگویم که ما مبنای کار خود را شیوه نامه آموزش و پژوهش قرار دادیم که در شیوه نامه شورای آموزش و پژوهش تصمیمات کلان در مورد آموزش و پژوهش سازمان گرفته می شود. ما در مقام تنظیم این شیوه نامه به گونه ای عمل کردیم که به لحاظ کیفی و کمی ما در حوزه آموزش و پژوهش دوره های متفاوتی را بگذرانیم. اگر کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی برگزار می شود، این دوره های آموزشی در ارتقای آموزش و سواد حقوق ثبتی کارکنان موثر باشد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: دوره های آموزش نباید این گونه باشد که هم وقت ما را تلف کند و هم وقت کارکنان را از بین ببرد. ما به کیفیت و کمیت آموزش توجه داریم و ارزیابی را به طور جدی سرلوحه برنامه های خود قرار داده ایم و می دانیم اگر ارزیابی جدی گرفته شود، پای آموزش نیز به میان می آید.

 

حمداللهی تصریح کرد: ما از جهت محتوا ضعیف هستیم و باید این ضعف خود را جبران کنیم. کارگروهی به این منظور تشکیل دادیم تا به دنبال تهیه محتوای آموزشی مطلوب باشد. در موضوعات پژوهشی آنچه مهم است، این است که خروجی کار پژوهشی به درد سازمان بخورد و نیاز سازمان را برطرف کند.

 

وی گفت: ما در شناسایی نیازها و ضرورت ها بدون تعارف عمل می کنیم و اگر کاری ضروری و حسب نیاز سازمان است در موضوع دریافت پروپوزال ها (پیشنهاد پژوهشی) و بررسی آنها و ایجاد فضای رقابتی نظر ما بر این است که کارهای پژوهشی خوبی انجام شود زیرا سازمان ثبت به عنوان یکی از سازمان های دولتی که شاید بیشترین کارهای پژوهشی در راستای مصوبات شورای عطف را اجرا می کند، متعلق به سازمان سند است.

 

حمداللهی تصریح کرد: در سال 1401 7 پروژه به تصویب رسیده که همه پروژه ها بر حسب نیاز سازمان بوده است و کار به جدیت دنبال می شود. انشاءالله بتوانیم از این پروژه ها به خوبی استفاده کنیم.

 

وی در مورد اعتبار این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبارات مصوب دنبال می شود و 4 میلیارد برای این امر اختصاص داده شده و این بودجه با انعقاد قراردادها به گونه ای صرف کار پژوهشی شده است.

 

حمداللهی در مورد تفاهم نامه با نهادهای مرتبط گفت: یک سوی تفاهم نامه ما دانشگاه ها هستند که با چند دانشگاه مهم و مطلوب تهران مقدمات کار را انجام داده ایم البته تفاهم نامه ای با یکی از دانشگاه ها منعقد شده است و در مرحله اجراست و با دانشگاه های دیگر نیز به دنبال انعقاد تفاهم نامه هستیم که تاکنون ارتباط ما با استاد دانشگاه بوده است، اساتیدی که آنها را می شناختیم و از حوزه ثبت اسناد و املاک فعال بوده اما از این پس ارتباط ما دانشگاهی است و با انعقاد تفاهم نامه با یک فرد دانشگاهی مواجه نیستیم بلکه با جامعه دانشگاهی که بتوانند از ظرفیت خود در خصوص حل مسایل و معضلات سازمان ثبت استفاده شود، بهره می بریم.

کد خبر 1185771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha