تشرف ۴۵زائر اولی از قائم شهر به مشهد الرضا(ع)

فاضل زاده گفت: کاروان مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر عازم مشهد مقدس شدند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر با عنایت پروردگار و به برکت نگاه انسان دوستانه ای که به پیروی از سیره ولی نعمتشان علی بن موسی الرضا(ع) دارند حامی و پیشقدم برای یاری رساندن به محرومین هستند، اظهار کرد: این خادمیاران رضوی با هدف ترویج فرهنگ نورانی رضوی برای اعزام دلباختگان به ائمه معصومین(ع) به زیارت امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) آستین همت را بالا زدند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران با بیان اینکه مشتاقان فراوانی از این شهرستان و از دیار علویان مترصد فرصتی هستند تا به بهشت ایران مشهدالرضا(ع) سفر کرده و به آستان مقدس رضوی سر تعظیم فرود بیاورند، گفت: روز گذشته در راستای برنامه های گرامیداشت دهه کرامت تعداد ۴۵ نفر از زائر اولی های این شهرستان به همت خادمیاران رضوی برای مهمانی ثامن الحجج خورشید هشتم اعزام شدند تا آرزوی چندین ساله شان محقق شود.

 

وی با توضیحاتی راجع به نحوه انتخاب زائر اولی ها تصریح کرد: در این مرحله ۴۵ نفر شامل ۱۵ آقا و ۲۸ خانم و دو کودک از طریق کانون های خدمت رضوی در سطح شهرستان شناسائی و معرفی و در قالب کاروان زائر اولی ها، با یک دستگاه اتوبوس راهی زیارت ولی نعمتمان شدند.

 

فاضل زاده ادامه داد؛ مدت این سفر سه روزه و محل اسکان آنان، زائرشهر مشهدمقدس و همچنین در این مدت برنامه های متنوع فرهنگی، زیارتی و سیاحتی برای این زائران درنظر گرفته شده است.

 

وی یادآورشد: این زائران کوی دوست، طی این مدت از نظر اسکان و تغذیه مهمان امام رئوف هستند. هزینه های کرایه اتوبوس و بیمه و تغذیه بین راهی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، از سوی خادمیاران رضوی و خیرین نیک اندیش شهرستان تامین شده است.

کد خبر 1185781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha