صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه زحمات کادر درمان است

یک فعال فرهنگی گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه تلاش بی وقفه و حرکت بسیجی وار کادر درمان کشور است.


محمدرضا سرشار فعال فرهنگی و داستان نویس در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور و اعلام این خبر از  سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا ثمره تلاش بی‌وقفه دولت آقای رئیسی و وزارت بهداشت و کادر درمان است.


وی افزود: بیش از دو سال اخیر که ما درگیر بیماری کرونا بودیم کادر درمان کشور بی‌وقفه و بسیجی وار برای مقابله با این بیماری تلاش کردند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

 

این فعال فرهنگی اظهار داشت: اگرچه تعداد اندکی افراد فعال در حوزه پزشکی دوستان خود را در مقابله با بیماری کرونا تنها گذاشتند و کار همکارانشان را سنگین‌تر کردند اما اکثر کادر درمان کشور با تمام توان به مقابله با این ویروس و این بیماری پرداختند.


 سرشار خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که ما امروز دولتی را داریم که شعارش «ما میتوانیم» است و تمام تلاش خود را صرف مقابله با این بیماری کرد و در عرض چند ماه آمار فوتی های کرونا از ۷۰۰ نفر و حتی بشتر را به صفر رساند.


 وی افزود: پیش از این دولتی بر سر کار بود که با یک توافق نامه استعماری و استثماری به نام برجام ما را با مشکلاتی مواجه کرده بود و ما همواره اخبار مایوس کننده را می شنیدیم اما امروز دولتی بر سر کار است که با تمام توان پایه کار است و این جای شکر گذاری دارد.
 

کد خبر 1185794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha