۹۰ درصد از جایگاه‌های سی.ان. جی منطقه کردستان استانداردسازی شدند

در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای ‏اداره استاندارد، تاکنون ۹۰ درصد از جایگاه‌های سی‌ان.جی استان کردستان دارای تائیدیه ‏استاندارد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جهانبخش نوکانی مدیر ‏شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ظهر سه شنبه ۲۴ خرداد ماه در دیدار با مدیرکل اداره استاندارد استان اظهار کرد: تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز ‏حوادث غیرمترقبه از مزایای استاندارد‌سازی جایگاههای سی.ان.جی است.

 

 

وی افزود: کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد به صورت دوره‌ای از این جایگاه‌ها بازدید و نسبت ‏به رفع نواقص و موارد پرخطر با هدف حمایت از ایمنی و سلامت شهروندان و مصرف ‏کنندگان اقدام می‌نمایند که امیدواریم تا پایان سال همه ‏جایگاه‌ها موفق به دریافت ‏گواهینامه استاندارد شوند.

 

 

‏نوکانی با اشاره به ‏فعالیت 54 باب جایگاه سی ان جی از مصرف روزانه بیش از 540هزار متر مکعب سی ان ‏جی در استان خبرداد و افزود: کالیبراسیون 344 نازل جایگاه های استان انجام و گواهینامه ‏سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده‌اند.

 

 

نوکانی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل استاندارد استان با این ‏شرکت‏ ‏بیان کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی، نظارت و ‏بازرسی‌های دوره‌ای این شرکت از 88 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 باب ‏جایگاه سی ان جی استان در جهت آزمایش تلمبه‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های سی.ان.‏جی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

 

 

این مقام مسئول از هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسه با حضور اداره استاندارد استان ‏کردستان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منظقه کردستان و انجمن صنفی جایگاهداران استان ‏نیز جهت انجام کالیبراسیون تلمبه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مجاری عرضه استان ‏توسط اداره استاندارد خبر داد.

کد خبر 1185795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha