مرکز نوآوری و خلاق در دیوان محاسبات راه اندازی می‌شود

رییس دیوان محاسبات گفت: مرکز نوآوری و خلاق با همکاری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و با هدف تحقق شعار "دیوان فناورانه مردم پایه" به زودی در این دیوان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهرداد بذرپاش در نشستی با نمایندگان انجمن های علمی دانشجویی دانشگاههای کشور از راه اندازی قریب الوقوع "مرکز نوآوری و خلاق" در دیوان محاسبات کشور خبر داد.

مهرداد بذرپاش با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر هرچه هوشمندترشدن دستگاههای مختلف جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده خدمات، به کارگیری ظرفیتهای نخبگانی و خبرگانی در حل مسائل و تنظیم‌گری و نظارت نوآورانه را از بایدهای حکمرانی جدید دانست.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به الزامات هوشمندسازی نظارت وتوسعه سرمایه انسانی درراستای تحول در فناوریهای نظارتی اعلام کرد: با راه اندازی مرکز نوآوری و خلاق، شرکتهای دانش بنیان در حوزه فناوری حکمرانی(Gov.tech) و فناوری تنظیم گری(Reg.tech) در این نهاد نظارتی حضور موثر و پررنگی خواهند داشت.

لازم به ذکر است این مرکز با همکاری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و با هدف تحقق شعار "دیوان فناورانه مردم پایه" به زودی در دیوان محاسبات راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1185805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha