شهرستان پاکدشت میزبان سومین جلسه شورای مدیران در سال جدید شد

سومین جلسه شورای مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت با حضور اردستانی فرماندار، حجت الاسلام لزومی امام جمعه و خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان سومین جلسه شورای مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت با حضور اردستانی فرماندار، حجت الاسلام لزومی امام جمعه و خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه اردستانی فرماندار پاکدشت ضمن خیرمقدم به مدیرکل و اعضای شورای مدیران اداره کل گفت: پایه حل مشکلات، فرهنگ است و پایه انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بوده است و این‌ موضوع مورد تاکید مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) نیزمی باشد.

وی همچنین به موضوع تهاجم فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن  در نظر دارد با تهاجم فرهنگی وارد شود، لذا برنامه ریزی های مناسب فرهنگی از سوی مدیران امری ضروری است.

 اردستانی در ادامه افزود: در خصوص جهاد تبیین نیز، جمع فرهنگی به‌عنوان پرچم‌دار این حوزه می توانند با ذوق فرهنگی، این مهم را شکل دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام لزومی امام‌جمعه پاکدشت نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین در نشست، گفت: در این چهل و سه سال، تحولات زیادی صورت‌گرفته است، باید در این زمینه مخاطب‌شناس باشیم و بدانیم چطور کار فرهنگی را انجام بدهیم.

امام‌جمعه پاکدشت در ادامه بهرمندی از روش های نوین را به عنوان راهی ماندگار و تأثیرگذار یادآور شد و افزود: در حوزه فرهنگ باید خوش فکر بود و از دانایی و معلومات بالا بهره مند بود تا کار مناسب صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث فرهنگی از سوی مدیران و معاونین حاضر مطرح گردید و مواردی نیز به تصویب رسید.

کد خبر 1185813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha