سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل از عزیمت وزیر جهاد کشاورزی به این منطقه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال سفر رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان اصفهان، شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهند بود.

 

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل افزود: برنامه‌‌های سفر دکتر سید جواد ساداتی نژاد با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلزارهای شهدای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل آغاز می‌شود.

 

نائینی دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در منطقه فرهنگی کاشان ذکر و عنوان کرد: بازدید از کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی و همچنین شرکت در شورای اداری دو شهرستان از دیگر بخش‌های سفر این عضو هیئت دولت به منطقه محسوب می‌شود.

 

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل اادامه داد: این سفر در راستای سفر رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به استان اصفهان با هدف بررسی مشکلات و نیازهای دو شهرستان و همچنین شناسایی راهکارهای رفع آن با استفاده از ظرفیت مسئولان اجرایی و نخبگان منطقه برگزار می شود.

 

نائینی تصریح کرد: انتخاب دکتر ساداتی نژاد از سوی رئیس جمهور برای این سفر، علاوه بر دغدغه‌مندی و حس تعلق وزیر، اشراف و آشنایی دکتر ساداتی‌نژاد با چالش‌ها و مشکلات مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است.

کد خبر 1185915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha