۱۳۱ نانوایی در آستارا به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

رضایی‌پور گفت: تاکنون ۱۳۱ واحد نانوایی در شهرستان آستارا به دستگاه‌های کارتخوان ویژه خرید نان مجهز شده است.

«عنایت رضایی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از تعداد ۲۱۷ نانوایی آستارا، ۱۳۱ واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند بانک سپه شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه ۷۰ واحد نانوایی اطلاعاتش ناقص بود که اطلاعات آنها تکمیل شد و به‌زودی این واحدها نیز به دستگاه‌های کارتخوان مجهز می‌شوند، افزود: ۱۶ واحد نانوایی نیز مشکلات مالکیتی دارند که پس از برطرف شدن مشکل، این نانوایی‌ها نیز به کارتخوان هوشمند بانک سپه مجهز می‌شوند.

 

وی با بیان‌اینکه مردم برای خرید نان حتما یکی از کارت‌های بانکی خود را به همراه داشته باشند، تصریح‌کرد: طرح هوشمندسازی عرضه نان به منظور جلوگیری و نظارت بیشتر در توزیع خارج از شبکه و همچنین خروج آرد از کشور اجرا می‌شود.

 

رضایی‌پور گفت: رعایت زمان پخت و ساماندهی وضعیت آرد و نان را از ویژگی‌های مهم دیگر این طرح است.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود، خاطرنشان‌کرد: با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی‌ها با یک شبکه یکپارچه رصد می‌شود و پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه نان را خواهد گرفت که از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

 

 

کد خبر 1185952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha