تعهد انبوه سازان مسکن بر استفاده از مصالح تولیدی خراسان جنوبی

عباس زاده گفت: طی جلسه ای که با انبوه سازان مسکن در خراسان جنوبی داشتیم، یکی از شروط ضمن عقد قرارداد با انبوه سازان، استفاده از مصالح و تولیدات ساختمانی داخل استانی بود.

«علیرضا عباس زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی قوی و توانمند در زمینه تولید برخی مصالح ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک و برخی دیگر از اقلام است، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل درون استان، قراردادی که با انبوه سازان منعقد کرده ایم برای اجرای نهضت ملی مسکن، تمام توصیه ما این بوده است که تعهدشان به استفاده از مصالح داخل استان باشد.

 

وی با بیان اینکه مصالحی که در استان تولید میشود باید در اولویت باشد و این جزو شروط ضمن عقد قرارداد ما با انبوهسازان است، گفت: باید همه تولید کنندگان استان مورد حمایت قرار گیرند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود سنگ های معدنی و معادن زیاد سنگ در خراسان جنوبی، بر فراوری این نعمت‌های خدادادی تاکید کرد و افزود: باید با فراوری و تبدیل سنگ‌های معدنی استان به محصول، تولیدات صنعتی استان را افزایش دهیم.

 

عباس زاده اظهارداشت: فراوری سنگ های معادن به همراه ایجاد زنجیره تولید در استان و ایجاد واحدهای فراوی می تواند به تولید اشتغال و شاخص های اقتصادی استان کمک زیادی بکند که در این راستا باید همه تولید کنندگان استان مورد حمایت قرار گیرند.

 

 

 

 

کد خبر 1185964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha