تولید محتوا جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ضروری است

احمدی با تاکید بر ضرورت وحدت رویه جهت مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه حجاب و عفاف، گفت: باید با تولید محتوای صحیح جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« منصور احمدی» در در نشست کارگروه عفاف و حجاب استان اظهار داشت: امروز دشمنان با صرف هزینه های گزاف در عرصه فرهنگی به دنبال دسترسی به اهداف شوم هستند.

 

وی با بیان اینکه ترویج بدحجابی از توطئه های دشمنان در عرصه فرهنگی است، افزود: امروز دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی و ماهواره در راستای ترویج بی حجابی و بی عفتی تلاش می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای مقابله با توطئه های دشمنان، بیان کرد: باید با تولید محتوا اسلامی به مقابله با تهاجم دشمنان پرداخت.

 

وی ادامه داد: در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید شاهد وحدت رویه در بین دستگاه های اجرایی باشیم و معطوف کردن این فرهنگ والای اسلامی به بانوان یک برداشت غلط است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: همانگونه که بانوان باید به حجاب مزین باشند، مردان نیز باید عفاف را رعایت کنند و این مصداق روشن زیست عفیفانه است و رفتار مهربانانه در برخورد با پدیده ی بد حجابی ضروری است چراکه موجب اثربخشی بیشتری خواهد بود.

 

وی ابراز کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی است.

 

احمدی اظهار کرد: توجه ویژه تمامی دستگاه های اجرایی به لزوم اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی به عنوان مرجع اصلی سیاستگذاری فرهنگ، می تواند به هم افزایی و وحدت رویه در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کند.

کد خبر 1186023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha