سفر رایزن فرهنگی ایران به شهر لکهنو هند + عکس

محمدعلی ربانی به منظور شرکت در جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) و دیدار با اندیشمندان و شخصیت‌های فرهنگی هند به شهر لکهنو سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو در جریان سفر به لکهنو ضمن شرکت در جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) از برخی مراکز آموزشی و دینی بازدید و با اندیشمندان و شخصیت‌های فرهنگی این شهر، گفت‌وگو کرد.

در این مراسم که علی زیدی، رئیس اوقاف ایالتی حضور داشت، ربانی در سخنانی به ویژگی‌های اخلاقی حضرت امام رضا(ع) و نقش ایشان در احیاء و وحدت شیعه امامیه، تعامل و گفت‌وگو در سیره و اندیشه امام رضا(ع) پرداخت.

این برنامه به صورت زنده از شبکه «کابلب» کانال حسینی پخش و از شجره نامه سادات رضوی منطقه لکهنو واوترپرداش که توسط مؤسسه میکروفیلم نور تهیه شده بود، رونمایی به عمل آمد.

بازدید از «کالج لکهنو» وابسته به دانشگاه لکهنو و دیدار با مسئولین این کالج، بازدید از مدرسه سلطان‌المدارس، بازدید از مدرسه نظمیه و حسینیه و مقبره غفران ماب، گفت‌وگو با فعالان حوزه فرهنگی و گردشگری و دیدار با مولانا کلب جواد، روحانی برجسته هند نیز از دیگر برنامه‌های سفر رایزن فرهنگی کشورمان بود.

 

 

کد خبر 1186102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha