برگزاری نشست «تجربه‌ های نزدیک به مرگ» به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حجت الاسلام مهدوی گفت: نشست هم اندیشی اساتید با موضوع «تجربه‌ های نزدیک به مرگ» به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد مهدوی»، امروز (چهارشنبه 25 خرداد) از برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع «تجربه‌ های نزدیک به مرگ» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این نشست هم اندیشی با حضور «عباس موزون»، تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» ویژه اساتید دانشگاه به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تجربه نزدیک به مرگ، پدیده‌ مهمی در جهان شناخته می ‌شود و متخصصان ما باید پرژهش ‌های خود را درباره این تجربه ادامه دهند تا نگرش جدیدی در علم روانشناسی کشف شود.

وی اضافه کرد: تجربه نزدیک به مرگ را می ‌توان به عنوان یک پدیده روانشناختی مورد ارزیابی و پژوهش قرار داد و نقش روح را پذیرفت.

حجت الاسلام مهدوی اعلام کرد: برگزاری نشست های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه در خصوص تجربه‌ های نزدیک به مرگ در پاییز ۱۴۰۱ در دستور کار دفتر هم اندیشی اساتید نهاد رهبری در دانشگاه قرار گرفته است.

کد خبر 1186107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha