سه برنامه برای حل مشکل افت فشار آب مهرشهر دزفول تدوین شده است

کرمی نژاد با بیان اینکه مشکل افت فشار آب مهرشهر دزفول حل شده است گفت: سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل این موضوع تدوین شده است.

«محمد‌رضا کرمی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری صمیمانه شهردار دزفول، در اقدامی فوری، یک حلقه چاه متعلق به شهرداری به خط انتقال آب مهرشهر اتصال و از شامگاه روز (سه شنبه ۲۴ خرداد) مشکل افت فشار کوی مهرشهر و آزادگان مرتفع شد.

 

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به برنامه میان مدت آبفا خوزستان جهت حل مشکل افت فشار آب کوی مهرشهر و آزادگان افزود: در این راستا اقدامات جهت حفر سه حلقه چاه در کوی مهر شهر در آینده نزدیک برنامه‌ریزی شده است و با احداث این سه حلقه چاه اب شرب مورد نیاز ساکنان این مناطق تا ۵ الی ۶ سال تامین است و مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

 

وی اضافه کرد: اقدامات لازم برای حل مشکلات منطقه در افق ۲۵ ساله نیز در حال پیگیری است و احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و هشت کیلومتر خط انتقال ۶۰۰ میلی متر اقدام شده اما هنوز تکمیل نشده است که پیگیری جهت تسریع در انجام آن صورت خواهد گرفت.

 

کرمی نژاد در خاتمه تصریح کرد: این طرح ۲۵ ساله فعلا فاقد ایستگاه پمپاژ و خط انتقال از مخزن به مهر شهر بوده که مهمترین مورد برای اجرای خط انتقال، مشاور انهار جنوب از طرف آبفا در حال مطالعه و طراحی خط بوده که تلاش می شود در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز و کل منطقه آزادگان و مهرشهر در افق ۲۵ ساله، مشکلی به لحاظ تامین آب نداشته باشند.

 

کد خبر 1186137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha