نماد ایستادگی انقلاب اسلامی حوادثی مانند هفتم تیر است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: نماد ایستادگی انقلاب اسلامی حوادثی مانند هفتم تیر است و نظام اسلامی با توجه به مبنای الهی و خون های ریخته شده پایه اش قوی تر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی که پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت:تشکر ویژه دارم از متولیان برگزاری برنامه های 14 و 15خرداد که به نحو احسن این برنامه ها با کیفیت بالایی صورت گرفت و حضور مثال زدنی مردم در راهپیمایی 15خرداد بسیار عالی و دشمن شکن بود.


وی در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی اظهار داشت: شهید بهشتی بعنوان یکی از پایه های نظام و انقلاب بودند و دشمن به خوبی این شخصیت را از انقلاب اسلامی گرفت و وجود ایشان می توانست بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.


درویشی خاطر نشان کرد: این حوادث نماد ایستادگی انقلاب اسلامی هستند و اگر هر کشوری با این شرایط چنین حوادثی را شاهد بودند به سمت فروپاشی می رفتند و نظام اسلامی با توجه به مبنای الهی و خون های ریخته شده پایه اش قوی تر شده است.


فرماندار ورامین ادامه داد: نظام اسلامی در طول این 43 سال متحمل حوادث گوناگون از جانب دشمنان شده است و بنا به فرموده رهبری معظم که این نظام پیروز است و بنابراین این حوادث از این حیث باید بازخوانی شود و نسل امروز باید از این اتفاقات درس بگیرند.


درویشی حادثه هفتم تیر را گواه جریانات خطرناک تاریخی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جریان هفتم تیر در زمانی رخ داد که انقلاب اسلامی نهالی نورس بود و اکنون توطئه های دشمنان با توجه به اینکه این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است نسبت به حوادث ابتدای انقلاب بسیار ناچیز است.

کد خبر 1186156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha