مسجد عنصر هویت بخش برای شهر است

حجت الاسلام منصوریان گفت: برای حل بسیاری از مشکلات و کمبود های شهری، نیاز است که تشکل ها، مساجد و مجموعه های فرهنگی توانمند شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حسن منصوریان» امروز چهارشنبه (۲۵ خرداد) در جلسه معارفه معاون فرهنگی شهرداری منطقه سه مشهد، اظهار داشت: از شهردار جوان و مسئولان این منطقه که همواره پای کار هستند و برای رفع نیازهای مردم ریسک پذیرند، کمال تشکر را دارم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: وسعت شهر زیاد است و توان ما برای اکران، آذین‌بندی و فضا آرایی از لحاظ تراکم برنامه‌ها و چه تامین بودجه برای ۳۰ هزار هکتار مساحت شهر کفایت نمی‌‎کند.در این رابطه فقط یک نسخه شفا بخش وجود دارد و آن این است که شما تشکل‌ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی را توانمند کنید.

 

وی با بیان اینکه مسجد یک عنصر هویت بخش در شهر است که معتمدین و دلسوزان محله آنجا هستند؛ اظهار داشت: این دلسوزان با مال و زمان شان برای اسلام و نظام اسلامی حضور دارند.

 

حجت الاسلام منصوریان افزود: باید از این ظرفیت بزرگ برای پیرامون محله آن مسجد نیز استفاده کرد؛ با حضور این افراد، سهم کنشگری مردم با مسائل شهری بالا می‌رود و کارها نیز دلسوزانه تر انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: باید برویم سراغ ریش سفیدان و دلسوزان محله تا آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق و بحث اعتیاد و ترک آن را بهتر حل کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: یک مسئله مهم توجه و رسیدگی به خانواده همکاران ما در شهرداری است چرا که این افراد وقت زیادی را برای شهر می‌گذارند و فرصت کمتری را با خانواده خود هستند؛ در این راستا باید برای ‌خانواده همکاران برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

کد خبر 1186175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha