سکونت مدیران در محل خدمت ضروری است

ناصری از مدیران خراسان جنوبی خواست به دستورالعمل مربوط به سکونت مدیران در محل خدمت توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر ناصری» امروز(۲۵خرداد) در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره بر ضرورت مدیریت مصرف در کلیه هزینه ها در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: بر اساس بخش نامه ابلاغی با توجه به لزوم مصرف بهینه منابع انرژی و رعایت حداکثری صرفه جویی در انجام هزینه ها و پرهیز از اسراف و تبذیر و به دلیل محدودیت در تأمین منابع اعتباری سال جاری، کارکنان دستگاه ها ملزم به رعایت مدیریت مصرف شدند. 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: تغییر ساعت کاری ادارات به ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه در راستای مدیریت مصرف انرژی شده در تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی غیردولتی لازم الاجراست.

 

وی با اشاره به ضرورت اسکان مدیران در محل خدمت، تأکید کرد: مدیران به دستورالعمل مربوط به سکونت در محل ماموریت خود توجه کنند.

 

حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: مسئولیت در نظام اسلامی بسیار سنگین است چون شما کارگزار امام عصر(عج) هستید و بالاترین معروف حفظ و تقویت نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی بر روی عفاف و حجاب جامعه ما تمرکز کرده است، عنوان کرد: باید در این زمینه با امر به معروف و نهی از منکر در زمینه ترویج عفاف و حجاب اقدام کنیم و کارمندان هم وظیفه دارند براساس قانون این مهم را رعایت کنند.

 

 

کد خبر 1186185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha