رایزنی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان  برای ایجاد و استقرار واحد های صنعت ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برای ایجاد و استقرار واحد های تولیدی صنعت ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، "علیرضا راشکی" اظهار داشت: در این خصوص نشست مشترکی ما بین این شرکت و بنیاد مسکن استان برگزار شد و پیشنهاد داده شد تا بنیاد مسکن استان با استفاده از ظرفیت خود ،برای ایجاد کارگاه های تولیدی صنعت ساختمان در شمال ، مرکز و جنوب استان مشارکت و در زنجیره ارزش این رسته صنعتی در استان  نقش آفرینی کند.


وی ابراز داشت: در این خصوص شرکت شهرک های صنعتی نیز برای مطالعه و  ارایه فرصت های سرمایه گذاری به بنیاد مسکن استان اعلام آمادگی کرد.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این قرار شد ، در روستاها و مناطق مطالعاتی جدید التاسیس بنیاد مسکن استان مناطق و لکه های صنعتی را  در قالب طرح های هادی روستایی  پیش بینی کند.

 

راشکی تاکید کرد: رعایت حرایم شهرک ها و نواحی صنعتی و فاصله قانونی در طراحی روستاها و طرح های هادی  از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت : به سبب اینکه شاهد اسکان غیر رسمی سکونت در اطراف شهرک ها هستیم این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: طرح اسکان کارگران از دیگر مواردی است که در شرح وظایف بنیاد مسکن قرار گرفته است و لذا قرار شد شرکت شهرک های صنعتی استان برای مکان یابی این طرح ، در فاصله مشخصی از شهرک ها و نواحی صنعتی مطالعه کند.

کد خبر 1186199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha