تولید روزانه ۱۶ هزار و ۲۶۰ حلقه لاستیک در بارز کردستان/جذب ۶۰ نیروی انسانی در بارز استان

یوسفی گفت: شرکت لاستیک بارز کردستان در روزهای اخیر با تولید روزانه ۱۶ هزار و ۲۶۰ حلقه لاستیک افتخاری دیگر در تاریخ لاستیک بارز کردستان به ثبت رساند و رکورد تولید ۶ ماهه خود را با توجه به تنوع محصول، افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، طاهر یوسفی سرپرست بارز کردستان عصر چهارشنبه 25 خرداد ماه در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: شرکت لاستیک بارز کردستان با سهم بیش از 30 درصد تایر سواری کشور به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی لاستیک سواری در صنعت تایر شناخته می‌شود.

 

 

وی افزود: این شرکت با بهره‌مندی از ماشین آلات روز و پرسنل متخصص در استان کرستان، به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی پیشرو در استان است.

 

 

یوسفی اعلام کرد: با توجه به تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری با محوریت تولید، این شرکت در روزهای اخیر با تولید روزانه 16 هزار و 260 حلقه به همت پرسنل زحمت کش و تلاشگر خود افتخاری دیگر در تاریخ لاستیک بارز کردستان به ثبت رساند و رکورد تولید 6 ماهه خود را با توجه به تنوع محصول، افزایش داد.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و جذب حدود 60 نفر نیروی انسانی که از طریق آزمون عمومی در ماه‌های اخیر به انجام رسیده و درحال طی شدن مراحل اداری به منظور تکمیل فرآیند استخدام است، در نظر دارد تولید خود را تا پایان سال افزایش چشمگیر دهد.

 

 

سرپرست بارز کردستان تصریح کرد: همچنین در راستای تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و قشر معظم کارگری این شرکت نسبت به تبدیل وضعیت پرسنل خود برابر بخشنامه ابلاغی سازمان تامین اجتماعی اقدام کرده است.

 

 

وی اضافه کرد: این اقدام نه تنها بار مالی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد بلکه در راستای افزایش انگیزه بزرگترین سرمایه‌ی خود، یعنی سرمایه‌های انسانی گام برداشته و مصمم است برنامه‌های جدی‌تری برای بهبود شرایط معیشتی پرسنل خود داشته باشد.

 

 

سرپرست بارز کردستان در پایان از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری اجتماعی که با ابلاغ چنین سیاست‌هایی در راستای تکریم پرسنل و سرمایه‌های خود، و عمق بخشیدن به هویت اجتماعی و سازمانی آنان گام برمی‌دارد، تقدیر کرد.

کد خبر 1186226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha