بیش از ۲۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های آستارا افزوده شد

انورزاده گفت: ۲ هزار و ۸۳۸ جلد کتاب جدید به منابع محتوایی کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا افزوده شد.

«رامش انورزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا ۱۳۰ هزار و ۱۷۲ جلد کتاب نگهداری می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا تعداد عناوین کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های این شهرستان را ۳۶ هزار و ۹۵۳ عنوان کتاب، اعلام کرد و افزود: طی یکسال گذشته، ۲ هزار و ۸۳۸ جلد کتاب با یک‌هزار و ۷۲۵ عنوان به منابع محتوایی کتابخانه‌های عمومی آستارا افزوده شد.

 

وی به مهم‌ترین اقدامات و عملکرد اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا طی سه ماه ابتدایی سال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۰ نمایشگاه دائمی کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در آستارا برپا شد.

 

انورزاده اجرای قصه‌گویی، برگزاری مسابقه نقاشی، نمایشگاه هنرهای دستی و جمع‌خوانی با موضوع کتاب و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا برشمرد که در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: برگزاری نشست کتابخوان ویژه نویسندگان بومی با موضوع مروری بر آثار نوشته شده، کارگاه آموزشی حفظ حیات وحش دریای خزر و جلوگیری از آلودگی آب دریا، برگزاری جلسه بصیرتی عفاف و حجاب، نشست کتابخوان ویژه شاعران، برگزاری جلسه بصیرتی اسوه مقاومت و پایداری به مناسبت ماه محرم و ایام عاشورا و برگزاری جلسه بصیرتی دفاع مقدس و تبیین اندیشه‌های مقاومت و پایداری را از برنامه‌های پیش‌بینی شده، اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا در سه ماه تابستان است.

کد خبر 1186233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha