روشنگری و جهاد تبیین در خانواده ها باید به همت فعالان کانون‌های مساجد صورت گیرد

باقلاچی گفت: روشنگری و جهاد تبیین در خانواده ها باید به همت فعالان کانون های مساجد صورت گیرد تا شاهد تاثیرگذاری مثبت فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رضوان باقلاچی» امروز (25 خردادماه) در آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری «فهما ۱۴۰۰» کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن بیضای اردبیلی کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: مساجد همیشه الگوساز و تاثیرگذاری عمیقی در برنامه فرهنگی کشور داشته و در طول تاریخ این روند به خوبی مشهود است.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: کانون های مساجد نیز از دستگاه های فرهنگی موثر در محلات هستند که با برنامه های فرهنگی و هنری توانسته در جذب نوجوانان و جوانان نقش فراوانی ایفا کند.

 

وی اعلام داشت: روشنگری و جهاد تبیین در خانواده ها باید به همت فعالان کانون های مساجد صورت گیرد تا شاهد تاثیرگذاری مثبت فرهنگی باشیم.

 

باقلاچی خاطر نشان کرد: حرکت های تخصصی در حوزه فرهنگی با محوریت مساجد می تواند نقش حضور خانواده ها در مساجد را پررنگ تر کند و این اصل مهم باید به همت فعالان کانون های مساجد صورت گیرد.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل افزود: پیشرفت های فرهنگی کانون های مساجد نشان می دهد که مساجد در محلات فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی دارند و از این برنامه های فرهنگی باید حمایت جدی شود.

کد خبر 1186239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha