اولویت بودجه شهرداری لنگرود تکمیل پروژه های نیمه تمام است

حجت الاسلام فداکار " فسادستیزی، شفافیت و عدالت اجتماعی " را شعار این دوره اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود عنوان کرد و گفت: شهری سالم، شورای سالم و شهری آباد از ادعاهای ما در این دوره شورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام‌ « محسن فداکار» در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ( چهارشنبه، ۲۵ خرداد) در سالن جلسات شهرداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مصطفی طالبی با هفت رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و طبق قانون، شهردار منتخب شورای شهر برای طی روند قانونی و استعلامات به استانداری گیلان معرفی می‌شود. 

 

رییس شورای اسلامی شهر لنگرود با بیان اینکه پیش از این هومن صادقی و محمد نیکخواه توسط شورای شهر لنگرود به عنوان شهردار منتخب به استانداری معرفی شده بودند، تصریح کرد: این دو موفق به تایید جهت صدور حکم توسط استاندار نشدند و در نهایت طالبی به عنوان شهردار منتخب معرفی شد که طبق وعده معاون عمرانی استانداری گیلان حداکثر پس از ۱۰ روز باید نتیجه ابلاغ شود.

 

فداکار با اشاره به اینکه طالبی از آغاز فعالیت شورای شهر دور ششم تاکنون به عنوان سرپرست شهرداری لنگرود مشغول به فعالیت بود، خاطرنشان کرد: در این مدت پروژه ها و اقدامات خوبی در سطح شهر انجام و کارهای ارزشمندی نیز در حال اجرایی شدن است.

 

وی " فسادستیزی، شفافیت و عدالت اجتماعی " را شعار این دوره اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود عنوان و اذعان کرد: شهری سالم، شورای سالم و شهری آباد از ادعاهای ما در این دوره است.

 

حجت الاسلام فداکار تفکیک زباله از مبدا را یکی از کارهای مهم در جهت ساماندهی زباله و مورد تاکید دادستان دانست و اظهار کرد: در این زمینه قراردادی با شرکت کیمیاگران سبز گستر سانا منعقد و متعهد شد سامانه جامع هوشمند پسماند را با  هدف کمک به محیط زیست با جمع آوری پسماند های قابل بازیافت  انجام  و پسماندهای خشک شهروندان را از درب منزل خریداری کند.

 

رییس شورای اسلامی لنگرود با بیان اینکه کارخانه کمپوست لنگرود بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: سالن تخمیر و جداسازی زباله در حال آماده شدن است و امیدواریم این سایت  تا اخر سال به بهره برداری برسد.

 


حجت الاسلام فداکار رفع سد معبر را وظیفه ذاتی شهرداری ها دانست و  خاطرنشان کرد: جلسات متعددی از بدو فعالیت شورای ششم برگزار و از آنجایی که رفع سد معبر دغدغه شهروندان لنگرودی است مکانی در پارک بازار با ۹۰ غرفه تعیین و با هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در حال آماده سازی است که به زودی فاز اول ان افتتاح می شود.

 

* بودجه ۱۸۰ میلیارد تومانی شهرداری لنگرود در سال جاری
 « مصطفی طالبی »
نیز در این نشست خبری رسالت خبرنگاری را شریف و خطیر دانست و گفت: خبرنگاران به عنوان بازوان و چشم و گوش ادارات و سازمان ها هستند که باید اخبار و عملکردها را به موقع و درست اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

 

سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه بودجه عمرانی و جاری شهرداری از ۱۰۳ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش اعتبار داشت، تاکید کرد: این افزایش اعتبار علی رقم تورم موجود در جامعه است که پروژه ها اولویت بندی و  تکمیل پروژه های نیمه تمام و دارای اهمیت در اولویت قرار می گیرد.

 

کد خبر 1186259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha