ادعای دینداری با دفاع از دین و استقامت در این راه اثبات می شود

حجت الاسلام عباسی گفت: بنابراین ادعای دینداری را باید اثبات کرده و باید از دین دفاع کرد و استقامت ورزید و خداوند متعال هم از اهل عمل حمایت می کند و به آنها پاداش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی عباسی» در جلسه تفسیر قرآن کریم با اشاره به آیه 13 و 14 سوره مبارکه احقاف بیان کرد: آنهایی که می گویند پروردگار ما خداوند متعال است، گفتن این سخن تنها کافی نیست، بلکه باید استقامت کرده و از دین دفاع کنند و چنین افرادی ترسی نداشته و نگران آینده هم نیستند و این افراد وارد بهشت شده و این پاداش آنها در برابر استقامت و دفاع از دین است.

 

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بنابراین ادعای دینداری را باید اثبات کرده و باید از دین دفاع کرد و استقامت ورزید و خداوند متعال هم از اهل عمل حمایت می کند و به آنها پاداش می دهد.

 

وی عنوان کرد: انسان وقتی به خداوند متعال توکل کند، در کنار خدا بودن سبب شده که حزن و اندوه برای او معنا نداشته باشند و اهل ایمان و استقامت در واقع آینده خود را تضمین می کنند.

 

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که عاقبت به خیری زحمت دارد و برای عاقبت بخیر شدن باید در این مسیر تلاش کنیم و زمینه عاقبت بخیر شدن را برای خود فراهم کنیم.

کد خبر 1186293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha