مردمی سازی یارانه ها در میان مدت به نفع مردم است/ برنامه حمایتی دولت برای سه دهک پایین جامعه

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در میان مدت به نفع مردم و تولیدکنندگان حوزه غذاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان گفت: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در میان مدت به نفع مردم و تولیدکنندگان حوزه غذاست.

 

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه استمرار ارز ترجیحی برای اقتصاد کشور امکان ‌پذیر نبود ، افزود: در صورتی که ارز ترجیحی حذف نمی‌شد شرایط کشور از وضعیت موجود بدتر و تورم وحشتناکی ایجاد می شد و نظر کارشناسان خبره حوزه اقتصاد هم در این خصوص مثبت بود. 

 

 

ساداتی نژاد به بحران غذا در جهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشورهای همسایه و بسیاری از کشورهای جهان گرفتار تامین کالاهای اساسی هستند اما با تلاش شبانه‌روزی دولت، کمبودی در تامین کالاهای اساسی کشور وجود ندارد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی، تولیدکننده و مصرف‌کننده باید از یکدیگر حمایت کنند، اظهار داشت: دولت برای تامین هزینه‌های معیشت سه دهک پایین‌تر جامعه و جلوگیری از فشار به اقشار آسیب‌پذیر، اقلامی در نظر خواهد گرفت.

 

سید جواد ساداتی نژاد ادامه داد: تلاش دولت، سوق دادن یارانه‌ها به سمت کالابرگ است و مهم ترین مزیت آن، تامین امنیت غذایی و رسیدن کالاهای اساسی به دست خود مردم  است که البته تحقق آن نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است./

کد خبر 1186336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha