شاعر و خوشنویس آران و بیدگلی در جشنواره ملی «سیمرغ» خوش درخشید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از درخشش هنرمند شاعر و خوشنویس این شهرستان در یازدهمین جشنواره ملی «سیمرغ» خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در یازدهمین جشنواره ملی «سیمرغ» بهروز مرادی هنرمند آران و بیدگلی موفق به کسب رتبه «نخست» رشته خوشنویسی (خط تحريری) و رتبه «دوم» رشته شعر کلاسیک شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: جشنواره سیمرغ از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در چهار بخش دانشجویی، ملی، بین الملل و جایزه ویژه ی مدافعان سلامت برگزار شد که «بهروز مرادی آرانی» موفق به دریافت این دو رتبه در بخش ملی شد.

 

ضابطی ادامه داد: این هنرمند و شاعر شهرستان آران و بیدگل، عضو کانون شاعران اهل بیت(ع)، عضو رسمی طنزآوران اصفهان، عضو اهل قلم ایران است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: این شاعر و هنرمند از محضر اساتیدی همچون عباس متولی بیدگلی، مرحوم حسن بیدار مغز (فهیمی)، صائم کاشانی، سید شهاب موسوی آرانی، مشفق کاشانی و ...بهره برده است.

 

ضابطی افزود: این شاعر آران و بیدگلی آثار ارزشمندی همچون «دریای نمک، دریای کرم، دریای بیکران و پرواز تا آسمان آبی» به رشته تحریر درآورده است ضمن اینکه کتاب «گلاب شعر و نمکدان» مجموعه ای از ابیات شاعران متقدم و معاصر است که با کوشش و گزینش شعر و  همچنین خط این هنرمند، مکتوب و وارد بازار نشر شده است./

کد خبر 1186348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha