موسسه های قرآنی ظرفیتی بزرگ در عرصه دینی و اجتماعی هستند

نیازی با اشاره به اهمیت جریان سازی در عرصه هنر، افزود: موسسه های قرآنی و فرهنگی ظرفیتی بزرگ در عرصه های دینی، اجتماعی و هنری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا نیازی»، جمع برخی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کوهدشت اظهار داشت: هنرمتعالی ظرفیتی بزرگ در راستای مقابله با هجمه های دشمنان است.

 

معاونت فرهنگی و مطبوعات ارشاد لرستان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات هنرمندان، بیان کرد: همواره بایستی پای حرف دل هنرمندان بود و از آنان حمایت کرد.

 

وی با بیان اینکه  خدمت به جامعه هنری و فرهنگی را افتخار و وظیفه انسانی می دانم، افزود: مسائل و مشکلات جامعه هنری در شهرستان کوهدشت بررسی می شود.

 

نیازی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد به لحاظ حقوقی ظرفیت های زیادی دارد؛ بخش عظیمی از فعالیت های ارشاد برون سپاری شده است.

 

وی ادامه داد: در کوهدشت جریانی ایجاد می کنیم که مدیر پس از من،برای خدمت‌رسانی شبانه روز نداشته باشد.

 

نیازی خاطرنشان کرد: در هنر باید جریانی ایجاد شود که بعدی ها دنباله رو آن شود، متاسفانه در خیلی از شهرستان ها این مهم ایجاد نشده است.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت اظهار کرد: موسسات قرآنی از ظرفیت هنرمندان برای ارایه رسالت خود به نحو احسن استفاده کنند.

کد خبر 1186349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha