۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی در شهرستان بانه فعالیت دارند

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال در شهرستان بانه با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی دارای مجوز فعالیت، از جمله تشکل‌هایی هستند که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی، توسعه گستره‌ی تولیدات و محصولات فرهنگ‌دینی و بارور کردن هر چه بیشتر افکار و استعدادهای جوانان در سطح جامعه راه‌اندازی شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای واگذاری و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تداوم آن به مردم که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز است، کانون‌های فرهنگی تبلیغی را طراحی کرده است.


حجت‌الاسلام رازیانی افزود: طراحی برنامه‌های متنوع، مفید و موثر فرهنگی دینی در سطح جامعه با هدف جذب و استفاده از ظرفیت جوانان، از جمله مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها است.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه اضافه کرد: در شهرستان بانه ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال وجود دارد که مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه هستند.


وی عنوان کرد: امسال طی چند ماه گذشته شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی از طرف کانون‌های فرهنگی بوده‌ایم و خوشبختانه نوجوانان و جوانان شهرستان مشارکت خوبی داشته و دارند، جا دارد مسئولان امر هم نسبت به حمایت مالی از این کانون‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.


حجت‌الاسلام  رازیانی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام شرعی، کارگاه‌های آموزشی و گردشی و تفریحی فعالیت دارند.


گفتنی است؛ مراحل ثبت و تأیید ۴ کانون فرهنگی دیگر در دست اقدام است که بزودی مراحل ثبت و صدور مجوز آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 1186360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha