ظرفیت های انسانی و طبیعی آران و بیدگل منحصر به فرد است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: آران و بیدگل شهری استثنایی است و ظرفیت های انسانی و طبیعی آن منحصر به فرد است که بایستی از این ظرفیت ها در جهت توسعه منطقه بهره گیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد بامداد پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل شهری استثنایی است و ظرفیت های انسانی و طبیعی آن منحصر به فرد است که بایستی از این ظرفیت ها در جهت توسعه منطقه بهره گیری شود.

 

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان برای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل مصوبات خوبی پیش بینی شده است که از سرمایه‌گذاران هم تقاضا دارم در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

 

ساداتی نژاد در ادامه بیان داشت: در حوزه های مختلف بویژه دریاچه نمک، پرورش شتر و کویر طرح های بسیار خوبی آماده شده است که امیدواریم سرمایه گذاران هم دولت را در این زمینه یاری کنند.

 

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مطالبات مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل از رئیس جهور در سفر اخیر هیئت دولت گفت: در خواست‌های مهم مردم در حوزه راه، دانشگاه فرهنگیان، تقسیمات کشوری و کارخانه شیر پیگیری خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همه تلاش مجموعه وزارت جهاد کشاورزی رفع مشکل مردم و کمک به خانواده کشاورزی است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به مشکلات منابع آبی در استان اصفهان، نگاه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی بویژه توسعه کشت کم آب و گلخانه‌ای در این استان دارد.

کد خبر 1186364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha