مهلت شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد

حجت الاسلام موسوی از تمدید مهلت شرکت در  مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران خبر داد گفت: بیش از ۵۵۰ نفر تاکنون در این مسابقات در سطح استان زنجان ثبت نام کردند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام بیش از 550 نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی گفت: با توجه به اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد.

 


حجت الاسلام موسی موسوی افزود: علاقه‌مندان به رشته های آوایی قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،  حفظ کل ، ۲۰ ، ۱۰ و ۵ جزءقرآن کریم، اذان، دعاخوانی، و همخوانی و همسرایی می‌توانند تا پایان روز۳۰ خردادماه به سایت مسابقات برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

 


وی گفت: همچنین  ثبت نام رشته های تفسیر قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه نیز  تا پایان روز ۱۰ تیرماه تمدید شده است.

 


این مسئول تصریح کرد: علاقه مندان با مراجعه به سایت www.Quraniran.ir می توانند در رشته مورد علاقه ثبت نام نمایند.

 


حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه تا کنون در مسابقات سراسری قرآن کریم استان زنجان بیش از ۵۵۰ نفر در رشته های مختلف ، ثبت نام کرده اند، گفت:  الحمدلله جامعه قرآنی زنجان استعداد و توانمندی بسیار خوبی دارد و باید با تمام توان در مهمترین رویداد قرآنی کشور حضور پیدا کند .

 

وی افزود: امیدواریم با تمدید زمان ثبت‎نام و مهلت باقی مانده ، اطلاع رسانی شایسته از طرف همه افراد و فعالین جامعه قرآنی استان  صورت بگیرد تا شاهد افزایش قابل توجه در تعداد و نفرات شرکت کننده در  این مسابقات باشیم.

کد خبر 1186398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha