برپایی میز خدمت در مساجد استان لرستان

جهانی گفت: در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم، میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در مساجد برگزار می شود.

«علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت: میز خدمت مساجد کارآفرین با هماهنگی و همکاری مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه میز خدمت تاکنون در سه مسجد استان لرستان برگزار شده است، افزود: درقالب این طرح به مراجعات مردمی پاسخگویی می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: آشنایی مشکلات مردم از نزدیک توسط مسئولان موجب درک درست از  شرایط جامعه می گردد  و امیدوارم این دیدارهای بی واسطه  موجب گشایش و رفع برخی از مشکلات  در کارهای مردم شود .

 

جهانی ادامه داد: میز خدمت مساجد کارآفرین با هماهنگی و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و با حضورمدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در لرستان و دیگر مدیران استانی بصورت هفتگی در مساجد خرم آباد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در میز خدمت مساجد، مدیران بدون واسطه و از نزدیک پاسخگوی مردم هستند و در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

 

گفتنی است، میز خدمت این هفته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با حضور مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، مردم به همراه مدیران دانشگاه علوم پزشکی و ارشاد اسلامی در مسجد امام حسین (ع) منطقه پاچنار خرم آباد برگزار شد.

 

کد خبر 1186399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha