برکت خون شهدای آغازگر انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دارد

حجت الاسلام کلانتری گفت: شهدای آغازگر انقلاب اسلامی برای پیروزی این انقلاب بزرگ از جان خود گذشتند و برکت خونشان همچنان تا به امروز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  حجت الاسلام«ابراهیم کلانتری»، امروز (پنج شنبه 26 خرداد) در یادواره «شهدای آغازگر انقلاب اسلامی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: حزب موتلفه در دوران سیطره طاغوت با امام خمینی (ره)، خالصانه بیعت کردند و همچنان تا به امروز با انقلاب اسلامی همراه هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: شهدای آغازگر انقلاب اسلامی برای پیروزی این انقلاب بزرگ از جان خود گذشتند و برکت خونشان همچنان تا به امروز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: چارچوب‌ های قیام لله بر اساس قرآن، اسلام و نگاه مومنانه بود و امام راحل همواره بر این چهارچوب ها تاکید داشتند و کار را برای رضای خدا به انجام می رساندند.

حجت الاسلام کلانتری تاکید کرد: شهیدان موتلفه، خالصانه در کنار امام خمینی (ره) بودند و به برکت خون آنها باعث شد تا انقلاب اسلامی، مسیر خود را به درستی طی کند.

وی با اشاره به نقش خون شهدا در به سرانجام رسیدن بزرگ ترین انقلاب مردمی جهان در طول تاریخ گفت: برگ برنده انقلاب ما و پیروز بودن در مقابل دشمنان، قیام الله بودن آن است.

خاطر نشان می شود، پنجاه و هفتمین سالروز شهادت شهیدان محمدصادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک ‌نژاد و رضا صفار هرندی که به عنوان شهدای آغازگر انقلاب اسلامی شناخته می‌ شوند با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد.

کد خبر 1186415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha