هیئت اندیشه ورز قرآنی بانوان می تواند در جریان سازی قرآنی کاشان موثر باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ایجاد هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی می تواند در تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان برجسته در جریان سازی و گفتمان سازی فعالیت های قرآنی تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در حاشیه نخستین نشست هیئت اندیشه ورز قرآنی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حضور ۶ حافظ کل قرآن کریم و استاد و داور برجسته و پیشکسوت قرآنی و چهار نفر دکترای علوم قرآن و حدیث و یک استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه و استاد حوزه از برکات و ویژگی های ممتاز این هیئت اندیشه ورز است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با تاکید بر نقش راهبردی و ظرفیت کم‌نظیر بانوان در امر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: با توجه به این جایگاه و نقش مهم، ایجاد هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی می تواند در تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان برجسته در این حرکت جدید، تاثیر گذار باشد.

 

حجت الاسلام بصیرتی ابراز امیدواری کرد: با توجه به شایستگی های ممتاز اعضای این هیئت و ظرفیت ویژه قرآنی منطقه کاشان بتوانیم فارغ از جنسیت در سطح کلان و ملی راهکارهای نشر و گسترش معارف قرآنی را در جامعه عملیاتی کنیم و با اجرای طرح های مبتکر قرآنی، دختران و زنانی در تراز زن انقلاب اسلامی و الگوی سبک زندگی اسلامی و فاطمی تربیت کنیم.

 

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان با حضور ۷ بانوی فرهیخته قرآنی در این شهرستان تشکیل و  اعظم ظهیر به عنوان رئیس، دکتر سمیه مسعودی نیا به عنوان نایب رییس و فاطمه میرزایی کاشانی به عنوان دبیر این هیئت انتخاب و معرفی شدند./

کد خبر 1186419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha