تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان استان اصفهان را کاهش دهیم

رییس جمهور پس از بازدید هوایی از زاینده‌رود در بین کشاورزان شرق اصفهان حضور یافت و گفت: موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد قابل حل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت‌الله رئیسی در گفتگوی رو در رو با کشاورزان شرق اصفهان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد قابل حل است تا هر فردی به حقوق قانونی خود برسد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به بحران آب در فلات مرکزی ایران و استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات استان اصفهان، مشکل آب این استان است.  چه آب برای کشاورزی و چه آب برای شرب که البته دولت برای رفع آن برنامه هایی جامع دارد و اطمینان داریم که این مشکل با کمک مردم و مسئولان قابل حل است و به مدیریت کارامد و جهادی نیاز دارد.  برای سامان بخشی به این دشواری باید همه مسئولان در کنار مردم دست به دست هم بدهند؛ در همین این راستا اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس جمهور، با اشاره به پروژه‌های ناتمام استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از دیگر مشکلات اصفهان، طرح‌هایی است که از دهه‌ها قبل، مثلا از دهه ۶۰ بوده که متاسفانه مغفول و بر زمین مانده است که می باید علل آن را بررسی کرد که چرا این طرح ها هنوز به سامان نرسیده است؛ پروژه ها و طرح‌های نیمه‌تمام در تمام استان‌ها و استان اصفهان وجود دارد و به همین دلیل، این سفر به استان اصفهان برای آغاز طرح جدیدی نیست. مگر آنکه ضرورتی ایجاب کند، این سفر، آغاز نهضتی است، مستمر و پویا برای به سامان رسیدن طرح هایی که دهه‌هاست نا تمام مانده و مردم را رنج می دهد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و جلسات خود در این سفر، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در این سفر و با همکاری همه مسئولان و بررسی نظراتی که جمع‌آوری شده، در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری، خبرهای خوبی برای مردم شریف اصفهان داشته باشیم.

کد خبر 1186421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha