مسجد محلّه محور گامی در مسیر حل آسیب های اجتماعی است

عبداللهی با اشاره به شناسایی ۶۶ محله کم برخوردار در سطح استان البرز گفت: مسجد محلّه محور گامی در مسیر حل آسیب های اجتماعی است؛ امامان مسجد با هم افزایی مسئولان، معتمدان و دستگاه های اجرایی پیش قراول رفع مشکلات اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که پنجشنبه ۲۶ خرداد در استانداری البرز برپا شد گفت: رفع و حل مشکلات و مطالبات مردم به ویژه محرومان یکی از ضرورت های اجتماعی است. 

 

استاندار البرز افزود: همراهی و هم افزایی معتمدان محلات، گروه های جهادی و خیران نیکوکار با مدیران و مسئولان اجرایی به ویژه هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام از جمله ضرورت های قابل ملاحظه است. 

 

شناسایی ۶۶ محله کم برخوردار در سطح استان البرز

 

به گفته وی، بررسی مشکلات اجتماعی در ۶۶ محله سطح استان البرز که از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار هستند در دستور کار قرارگاه اجتماعی استان البرز است.

 

وی اظهار کرد: ساماندهی مسائل اجتماعی استان در قالب همراهی و هم افزایی نیروهای جهادی به ویژه بسیجیان و نیروهای مسجدی در کنار اهتمام مسئولان دستگاه های اجرایی محقق می شود.

 

عبداللهی عنوان کرد: بررسی مسائل و مشکلاتی مانند مسئله شناسایی زنان سرپرست خانواده، افراد فاقد شغل، افراد در معرض آسیب به ویژه کودکان از جمله مواردی است که در قالب قرارگاه اجتماعی مورد نظر قرار می گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی و هم اندیشی ائمه مساجد استان در مسیر رفع آسیب های اجتماعی بیان کرد: قرارگاه اجتماعی استان به دنبال تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: محلات با محوریت مساجد در زمینه رفع و حل مشکلات و آسیب های اجتماعی نقش ممتازی دارند و در این امر ضروری است دفاتر مدیران محله در اماکن مقدس مستقر باشند. 

 

 

کد خبر 1186467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha