اهمیت سینمای آماتور در ارتباط برقرار کردن با مردم ایران و جهان، قابل توجه است

عیاری با اشاره به اینکه اهمیت سینمای آماتور در ارتباط برقرار کردن با مردم ایران و جهان، قابل توجه است، گفت: هنر اصلی و موجود در ایران فیلم سینماست و این بر اساس اقبال مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کیانوش عیاری»، امروز (پنج شنبه 26 خرداد) در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فیلم کوتاه «شیراز» که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: شیراز کانون و آبشخور هنر ایران است و ناراحتم که تعداد کم مدعوین در مراسم اختتامیه حضور دارند.

داور دهمین جشنواره فیلم کوتاه «شیراز» با اشاره به اینکه یک دهم سالن به زحمت پر شده است، اظهار کرد: برای من دارای شگفتی است چرا اختتامیه این مراسم مورد توجه قرار نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه ناراحتی من از اینست که احساس می کنم یک موضوعی در حال فروپاشی است، اظهار کرد: تلویزیون آمد سینما لطمه خورد طول کشید که سینما به جای خود برگردد و امروز مردم در خانه های خود از طریق موبایل و اینترنت فیلم نگاه می کنند اما این فیلم باید روی پرده دیده شود.

عیاری گفت: احساس می کنم تبلیغات و اطلاع رسانی ضعیف بوده است و اثری از این جشنواره در سطح شهر ندیدم.

وی با اشاره به اینکه اهمیت سینمای آماتور در ارتباط برقرار کردن با مردم ایران و جهان، قابل توجه است، اظهار کرد: هنر اصلی و موجود در ایران فیلم سینماست و این بر اساس اقبال مردم است.

کد خبر 1186490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha