دستگاه‌های متولی زمینه تشویق ازدواج آسان را مهیا کنند

سیفی گفت: با توجه به آسیب‌های پیری جمعیت و ضرورت اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت، همه دستگاه‌های متولی باید زمینه تشویق، ترغیب و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و تشکیل خانواده را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، ١٠٠ سری کمک جهیزیه و وسایل ضروری زندگی امروز (پنج‌شنبه ٢۶ خرداد) با کمک خیران و حضور مسئولان به نوعروسان شهر اهواز اهدا شد.

 

در این آیین «عبدالرضا سیفی» اظهار کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان از هر گونه فعالیت خیران جهت آسان کردن فرآیند ازدواج جوانان حمایت می‌کند.

 

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن تشکر از خیران و فعالان این عمل خداپسندانه افزود: این برنامه‌ها موجب ترویج امر خیر و تشویق جوانان به تشکیل خانواده می‌شود که بسیار ارزشمند است.

 

وی اضافه کرد: مجموعه استانداری خوزستان طبق سیاست‌های جدید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جوانی جمعیت از هرگونه اقدام خیرخواهانه جهت تسهیل در امر ازدواج و تقویت بنیان خانواده پشتیبانی می‌کند.

 

سیفی در پایان تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های پیری جمعیت و ضرورت اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت، همه دستگاه‌های متولی باید زمینه تشویق، ترغیب و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و تشکیل خانواده را فراهم کنند.

 

لازم به ذکر است، این آیین در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان آرای اهواز برگزار و ۱۰۰ سری کمک جهیزیه به همت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها اهدا شد.

 

کد خبر 1186491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha