برنامه های دهه امامت و ولایت با رویکرد مردمی برگزار شود

درخشان با اشاره به اینکه جشن های خوبی ایام دهه کرامت در شهرستانها برگزار شد، گفت: ضرورت دارد که همین برنامه‌ها نیز با رویکرد مردمی در دهه امامت و ولایت و اعیاد غدیر و قربان نیز دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان امروز در نشست ستاد غدیر و گرامی داشت دهه امامت و ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌های خوبی برگزار و جریان سازی فرهنگی خوبی در سراسر استان به همت دستگاه‌های فرهنگی با حضور کاروان و پرچم متبرک رضوی صورت گرفت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان میزبان جشنواره ملی آئین های نمایشی امام رضا علیه السلام با حضور هنرمندانی از استان های کشور بود و برنامه های خوبی در یاسوج برگزار و در جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام با حضور استاندار از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تقدیر شد.


وی ادامه داد: جشن های خوبی نیز در سایر شهرستانها برگزار شد و ضرورت دارد که همین برنامه‌ها نیز با رویکرد مردمی در دهه امامت و ولایت و اعیاد غدیر و قربان نیز دنبال شود.


درخشان افزود: بهترین مسیر تبیین ولایت و امامت، ولایت مداری و ولایت‌پذیری غدیر بوده که شایسته است همه ما این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در زمینه برگزاری آئین شعر در زمینه امامت و ولایت، افزود: ما در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی همان طور که در دهه کرامت برنامه های خوبی در سراسر استان برگزار کردیم، در این مناسبت ها نیز برنامه های فرهنگی، هنری، جشنواره هنرهای تجسمی و شعرخوانی را خواهیم داشت و آمادگی همکاری با تصمیماتی که در این ستاد اتخاذ می‌شود را داریم.

 

کد خبر 1186500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha