سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر تبیین مسائل دینی نقش مهم و موثری را ایفا کرده است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون در مسیر تبیین مسائل دینی نقش مهم و موثری را ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «حمید بامری»، ضمن گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون در مسیر تبیین مسائل دینی نقش مهم و موثری را ایفا کرده است.

 

امام جمعه عنبرآباد افزود: الحمدلله در شهرستان عنبرآباد اداره تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به آن همچون هیئت مذهبی، قرآنی و مداحان همگی فعال و دغدغه مند هستند و جهت بسیار خوبی آغاز شده و این هماهنگی ها و فعالیت ها به رسیدن به اهداف و چشم اندازهای هدفمند کمک می کند.

 

وی ابراز کرد: مجموعه اداره تبلیغات اسلامی باید با آسيب شناسی نقاط ضعف، همت و تلاش خود را در برنامه ریزی ها مضاعف کند تا کارهای بزرگ انجام نشده انجام شود.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: اشتیاق در کارهای جهادی و دینی، رمز موفقیت است.

 

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: اوقات فراغت تابستانی فرصت مناسبی برای جذب جوانان است بنابراین اداره تبلیغات اسلامی و مجموعه ها باید با برنامه ریزی در مساجد و هیئت ها از این ظرفیت استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: داشتن چشم انداز، برنامه دراز مدت و اجرای آن خیلی مهم است که باید در تحقق آن همگی کمک کنند.

 

حجت الاسلام بامری در خاتمه ارتقای روحیه دینی و معنوی در بین مردم را وظیفه همگی دانست و افزود: آثار معنوی و تاثیر گذار در جامعه در پرتو امورات مذهبی و فرهنگی صورت می پذیرد که توقع است اراده ها و همت ها در این مورد مضاعف شود.

کد خبر 1186504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha