افتتاح بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان در هفته دولت افتتاح و در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار خواهد گرفت.

«ادهم کرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کاواری بخش گوهر کوه شهرستان تفتان با حضور مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کاواری بخش گوهر کوه شهرستان تفتان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و دهیاری در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال 1400 شروع شده است که امروز بمناسبت دهه کرامت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 کرد با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر 1400 نفر در قالب 145 خانوار و حدود 6 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

 لازم به ذکر است؛ بیش از 80 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر نیز تا #هفته_دولت در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1186555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha