هویت بخشی ملی و انقلابی از مهمترین رویکردهای سازمان تبلیغات است

حجت الاسلام مهدوی ضمن تاکید بر نو شدن رویکردهای تبلیغ گفت: هویت بخشی ملی و انقلابی از مهمترین رویکردهای سازمان تبلیغات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی »  پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 27 خرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از رویش های انقلاب است که با هدف نشر معارف اسلامی به جامعه انقلابی به ویژه جوانان جویای معرفت شکل گرفته است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی و رسانه دشمنان را از رسالت های سازمان تبلیغات برشمرد و گفت: دشمن با توسل به شیوه های رسانه ای درصدد تهی کردن انقلاب از عقبه دینی، ایمانی و مردمی آن است.


وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با ارتجاع که موضوعی مورد تاکید رهبر انقلاب است باید رویکردهای تبلیغی در دوره کنونی به روز شده و تغییر کند. 


مهدوی افزود: از مهمترین رویکردهای سازمان تبلیغات، رویکرد هویت بخشی ملی و انقلابی است.


وی اذعان کرد: نشست بازخوانی استکبار ستیزی روحانیت و مقاومت اسلامی در نهضت میرزا کوچک خان برنامه علمیاتی تبلیغات اسلامی گیلان برای هویت بخشی به جوانان بوده است.


 مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: معرفی نادرست میرزا کوچک خان و مارکسیستی خواندن نهضت او جفا به این روحانی مجاهد مسلمان است.


وی گفت: میرزا کوچک با بهره گیری از نهضت عاشورا در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب ایستاد و مینیاتوری از حکومت اسلامی در گیلان ایجاد کرد.


مهدوی اعلام کرد: پالایش و رشد شبکه تبلیغ تحت نظر سازمان تبلیغات از دیگر رویکردهای تبلیغات اسلامی گیلان است.


وی گفت: در دوره کرونا شاهد حضور فعال مبلغان در مبارزه با همه گیری این بیماری و انجام آداب مذهبی برای متوفیان بودیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: کارگاه های مختلفی از جمله روایتگری و آموزش معارف ویژه دانش آموزان برای مبلغان برگزار شده است.


وی گفت: هدایت تشکل ها و هیئت های مذهبی به سمت فعالیت های اجتماعی و جهادی از رویکردهای نوین تبلیغات اسلامی گیلان است.


مهدوی خاطرنشان کرد: نشان دادیم طلاب و هیئتی ها همواره میان مردم و همراه مردم در کنار زدن مشکلات بوده اند


وی گفت: جشنواره حبیب فعالیت های هییت های مذهبی و گروه های جهادی و طلاب را در این جنگ روایت ها انعکاس می دهد. 


مهدوی، تعظیم شعائر در سطح رسانه ملی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی گیلان دانست و خاطرنشان ساخت: برای خنثی شدن این توهم و کج سلیقگی رسانه ای که مردم گیلان مانند دیگر نقاط ایران ولایت مدار و مذهبی نیستند، تجمع های مذهبی در ایام عاشورا و محرم، تجمع عشق ورزی به امام رضا(علیه السلام) و دیگر مناسبت های ملی از طریق صدا و سیما در سطح رسانه ملی منتشر می شود.

کد خبر 1186594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha