لزوم تقدیر از مسئولان خدمتگزار و بازخواست از مسئولان سهل انگار

ترقی گفت: حزب موتلفه اسلامی بر این باور است که از مسئولان خدمتگزار و صادق به کشور باید تقدیر شود و افرادی که با ترک فعل، غرب گرایی و ... موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده اند نیز باید بازخواست شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ترقی»، امروز (جمعه 27 خرداد) در پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: حزب موتلفه در اردیبهشت 41 و با ائتلاف سه هیئت مذهبی و سیاسی در منزل امام خمینی (ره) تشکیل شد و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشت.

قائم مقام حزب موتلفه کشور افزود: موفقیت این حزب نشان از آن است که هیچ حرکت انقلابی و جنش اجتماعی بدون کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروهای معتقد به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی اضافه کرد: رسیدن به هدف و آرمان های بزرگ با کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروها از تاکیدات امام خمینی (ره) بود و حزب موتلفه با پخش اعلامیه ‌های امام راحل و برقراری ارتباط میان امام و سایر مراجع، ساماندهی اصناف و بازاریان و ... نتیجه قیام 15 خرداد را به سمتی برد که رژیم ستمشاهی در فشار گسترده انقلابیون، روحانیت و حوزه قرار بگیرد.

ترقی تاکید کرد: حزب موتلفه تلاش کرد تا جدایی میان مردم و روحانیت و مرجع دینی رخ ندهد و مسیر مبارزه برای تغییر نظام ستمشاهی و جایگزین شدن حکومت اسلامی هموار شود.

وی ادامه داد: جوانان مومن، آموزش دیده، با تقوا، اسلام شناس و تابع مرجعیت و رهبری دینی در این راه تا آخرین قطره خون خود مبارزه کردند و در این حرکت از به شهادت رسیدن و زندانی شدن باکی نداشتند.

ترقی اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی پس از شهادت این عزیزان، برای تحقق آرمان ‌های امام راحل، مبارزه سیاسی خود را توسط شهیدان «رجایی» و «باهنر» ادامه داد و شهیدانی همچون بهشتی، مطهری و مرحوم عسکر اولادی و شهید لاجوری و ... برای نشر اندیشه و فقه سیاسی امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را کردند.

قائم مقام حزب موتلفه کشور تصریح کرد: امروز شاهد دستاورد خون شهیدانی هستیم که در دوران قبل از پیروزی انقلاب و پس از آ، با مجاهدت و فداکاری زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند تا بتوانیم به سمت جامعه سازی، دولت سازی و تمدن نوین اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب با هدایت‌ های امامین انقلاب، امروز در جایگاه متعالی در عرصه های جهانی قرار دارد و حزب موتلفه اسلامی بر این باور است که از مسئولان خدمتگزار و صادق به کشور باید تقدیر شود و افرادی که با ترک فعل، غرب گرایی و ... موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده اند نیز باید بازخواست شود.

ترقی گفت: به دولت سیزدهم باید فرصت داد و معتقدیم همانطور که در مقابله با کرونا این دولت موفق عمل کرد در عرصه مشکلات و بحران ‌های اقتصادی و معیشتی نیز موفق خواهد شد و عدالت و آسایش برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

کد خبر 1186602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha